Tänään olin koirani kanssa Match showssa Turussa Kupittaan kaivokentällä.
Vanhempani ovat täällä käymässä ja isäni kyyditsi meidät sinne ja vartioi tavaroitamme ollessani Doriksen kanssa kehässä. Muutenkin oli mukavaa kun oli tukijoukkoa jännittämässä.
Meni koko touhu harjoittelun piikkiin. Varsinkin minulla. Taisin olla turhan vakavalla päällä ja ehkä hieman kireä, koska jännitin miten Doris käyttäytyy. Se on mitä rakastettavin iskorvainen otus, kun se tapaa ihmisiä. Mutta sitten kun on lähellä muita narttucorgeja esim.pembrokeja niin se komentelee niitä ja rähisee. Minun täytyy löytää koiraani uudelleen se pomon asema, että se ottaisi nätisti minuun katsekontaktin ja uskoisi että minä suojelen sitä, sen ei tarvitsisi. Koko ajan koiran kouluttamista tämä elämä. Päivä ei alkanut kovin hyvin, sillä silmälasit hajosivat. Saanpahan muuttaa tyyliä ja ostaa uudet. Eilen varvas tulehtui ja sain antibiottikuuriksi Kefeksinin ja voidetta nimeltä Daktacort.
On tehonnut.Olen koittanut kuuliaisesti hoitaa jalkaani suihkuttamalla kolmesti päivässä, huolellisesti kuivaamalla ja varpaan voitelemisella. Löysin hyvät kengät Instrumentariumista. Jokaisessa pilvessä on hopeareunus, sillä ainakin  saimme corgikerhon Match showlle mahtavan sään ja paljon osallistujia.
844852.jpg