Skeptikoillekin tiedoksi. Kyllä tätä koiraa ainakin auttoi ammattilaisen hieronta. Ei ole mitään huuhaata tai paranormaalia. Ihan anatomiaa ja sen tuntemusta sekä eläinten käsittelytaitoa. Monien vuosien kokemuksella höystettynä.

Milli: "Minä sain tänään hierontaa ihan erityisessä paikassa. Emäntä vei minut sellaiselle tädille, joka osasi otteet. Oli kuulema joululahjaksi emännälle eräs emännän ystävä, joka on myös Kiva-teamin koulutusohjaaja/OKKO eli ongelmakoirakouluttaja ehdottanut, että tällaista lahjaa osaisin varmasti arvostaa. Eikä ollut huonosti ajateltu ollenkaan. Totta se on. Ja sellaisen katseen emäntään loin tänään, että se kertoi varmasti: 'Että olen tosi iloinen kun sain helpotusta kireisiin paikkoihin'. Minulla olikin tuo oikea puoli selästä ihan lukossa. Kaipasi käsittelyä. Hänpä löysi makeat paikat. Ja minä kun luulin että menemme jonnekin eläinlääkärille. En nimittäin oikein perusta siellä  käsittelystä, vaikka on ne minut aina kuntoon saaneet enimmäkseen. No olinpa paikan suhteen väärässä tällä kertaa. Kyllähän tuo emäntäkin minua joskus hieroo, mutta kyllä tämän päiväinen oli ihan yliveto juttu. Sitten se hieroja jututti myös emäntää ja antoi ohjeita. Minä kun olen vuoroastuja ja kun portaat kaartaa ylös ja alas mennessä samaan suuntaan, saattaa tulla tällaista toispuoleisuutta. Sitä se vielä kehui, ettei ole ylipainoa. Tämän kaiken jälkeen otin kunnon torkut."

1196193.jpg